- Naše projekty
- IT Akadémia
- Zvýšenie čitateľskej, matematickej, finančnej a prírodovednej gramotnosti na Gymnáziu, Alejová 1, Košice
- Krúžok Arduino
- Krúžok Robogal
- Aktuálne informácie
- Overovanie metodík
- metodiky október 2019
- metodiky november 2019
- metodiky december 2019
- metodiky január 2020
- metodika február 2020
- metodika marec 2020
- metodika apríl 2020
- metodika máj 2020
- metodika jún 2020
- metodika prázdniny 2020
- gramotnosti viac1
- Implementácia extra hodín
- Rozšírenie kľúčových kompetencií pedagogických zamestnancov
- Správy o činnosti klubov 2019/2020
- 2. Pokročilé interaktívne vyučovanie v práci učiteľa 2 - školský rok 2020/2021
- Fotodokumentácia a popis vybraných extra hodín šk.r. 2019/2020
- Koordinácia projektu
- Publicita leták na stiahnutie
- Publicita: plagát na stiahnutie
- Fotodokumentácia a popis vybraných extra hodín šk.r. 2020/2021
- Správy o činnosti klubov 2020/2021
- 3. Pokročilé interaktívne vyučovanie v práci učiteľa 3 - školský rok 2021/2022
- Správy o činnosti klubov šk.r. 2021/2022
- Fotodokumentácia a popis vybraných extra hodín šk.r. 2021/2022
Nadpis
Vedúci: Ing. Kamil Hnath
Termín: každý štvrtok od 14:30 do 16:30 hod v učebni informatiky 2
Náplň: mikroprocesorová stavebnica ARDUINO, návrh elektronického zariadenia, naprogramovanie a praktická realizácia
Plán práce krúžku:
P. č.
Činnosť
Počet VH
Mesiac
Poznámka
1-2
Programom a pravidlá krúžku, rozdelenie členov.
2
3.10.
pomoc pri domácich inštaláciách
3-4
Inštalácia prostredia Arduino IDE, popis, zákl. pojmy.
2
10.10.
5-6
HW Arduino UNO, popis. Program Blink.
2
17.10.
7-8
Zapojenie mikrospínača, konfigurácia portov.
2
24.10.
9-10
Zapojenie LED. Príklad železničné priecestie.
2
7.11.
odkazy na internetové obchody a stránky venované Arduinu
11-12
Samostatná práca. Semafor.
2
14.11.
13-14
Zapojenie modulu RGB LED.
2
21.11.
15-16
Samostatná práca projekt chameleón.
2
28.11.
17-18
Príkaz opakovania s pevným počtom opakovaní.
2
5.12.
tvorba malých projektov - efekty na Vianoce
19-20
Samostatná práca návrh svetelného efektu.
2
12.12.
21-22
LCD displej i2C zbernica, inštalácia knižníc.
2
19.12.
23-24
Samostatná práca elektronická hracia kocka.
2
9.1.
vytypovať pokročilejších
25-26
Moduly pre spracovanie zvuku.
2
16.1,
27-28
Zapojenie Arduino hrá melódiu.
2
23.1.
29-30
Výber vhodnej konštrukcie pre samostatný model.
2
30.1.
31-32
Zapojenie modulu merania vlhkosti a teploty.
2
6.2.
návrhy samostatných projektov
33-34
Modul relé.
2
13.2.
35-36
Zapojenie IR modulu.
2
20.2.
37-38
Optické senzory, senzor pohybu.
2
27.2.
39-40
Samostatná práca. Projekt kyvadlo.
2
12.3.
konzultácie projektov
41-42
PWM riadenie otáčok jednosmerného motora.
2
19.3.
43-44
Zapojenie krokového motora.
2
26.3.
45-46
Príkaz vetvenia, vetvenie s podmienkou.
2
2.4.
predstavenie vlastných projektov v krúžku
47-48
Senzor farieb a jeho praktické využitie.
2
16.4.
49-50
Servo SG-90
2
23.4.
51-52
Zapojenie snímača RFID karty, dochádzkový systém
2
30.4.
53-54
Konzultácie a ukážky samostatných projektov.
2
7.5.
predstaviť úspešné projekty v škole (výstava - workshop)
55-56
Bluetooth HC-06 ovládanie pomocou mob. telefónu.
2
14.5.
57-58
Prezentácia vlastných projektov.
2
21.5.
59-60
Projekt triedič lentiliek.
2
28.5.
61-62
Projekt maľovanie veľkonočných vajíčok
2
4.6.
návrhy na činnosť počas prázdnin
63-64
Projekt LED kocka 3x3x3 a viac.
2
12.6.
65-66
Vyhodnotenie práce členov krúžku.
2
19.6.